Soproni

16, A szomjoltó vagy nem szomjoltó a Soproni?

Elkezdtem iszogatni és az derült ki számomra, hogy nem oltja a hőség adta szomjat. Amint legyűrtem az elsőt, mondom magamban, „Valami nem kóser, hisz fél lityi sör és szomjúság megmaradt.” Második üveg felröffent, kortyolok és kortyolok… elemelem a számtól… egy egészségesett bűffentek… és rájövök, hogy még mindig szomjas vagyok. Mi a tanulság? Hát az, hogy sózzák a sört. Miért? Hogy többet vegyenek belőle. Mármint ebből. Vagy csak az Én képzeletem szüleménye. De az biztos, hogy ennél semmit mondóbb sört életemben nem ittam. A Gold Fassl is finomabb a maga módján, a savanykás, hányingert keltő íz világával, mint ez a kesernyés xar, amit most gyűrök magamba. Ez az a sör, amit az eladásra szántak, mintsem a sörkultúra kielégítésére.

 

Sör ízvilága:        1      
Telítettség          4
Lágyság:             6

Címkék: soproni