Ha itt a nyár, itt a Sör Idő!
A nyárra való tekintettel, úgy döntöttem, hogy végig kóstolom a piacon lévő söröket, ár kategóriától függetlenül. Minden sörből két üveggel/dobozzal fogok megkóstolni, hogy a második kinyitásával is, megbizonyosodjak az első sör utáni íz világa, olyan csábítóan hat-e, mint a legelsőé.
Felhívom minden kedves olvasó figyelmét, hogy lesznek nagyon olcsó és nagyon drága sörök is.
De az a lényeg, hogy egy ranglistát szeretnék állítani magam, illetve azok számára, akik csak a tv reklámok hatására vesznek meg egy, egy sört. Mert „Igen” vannak olyanok, akik csak azért isznak meg egy Heineken-t mert jó a reklámja. Vagy csak azért vesznek Becks-et szórakozóhelyen, mert egy elcsípett Becks-re pillantással eszükbe jut „Mit csinálsz ma este?” szlogen… és még sorolhatnám e tényezőket, amik arra a következtetésre juttattak engem, hogy a Reklám ereje minden sör ízt visz.
De azon sörök érdekében, amik nem ízlettek a múltban az ismételten a kóstolás/vélemény formálás érdekében megtettem még egyszer.
A félreértések elkerülése véget, nem az a szándékom, hogy lehúzzak egy, egy sört, vagy az égig magasztaljak.
A véleményem a lényeg, ami szókimondóvá válik, miután ki kell mondani a szót, vagy inkább fogalmazunk úgy, hogy az igazságot „Úgy szar ez a Sör ahogy van!”.
Ezt szeretném tovább adni, a jelen/útókornak.
Ne Reklámok/szóbeszéd alapján ítéljenek meg egy sört.
Inkább ízleljétek, ízlelő bimbójaitokkal!