Ha itt a nyár, itt a Sör Idő!

A nyárra való tekintettel, úgy döntöttem, hogy végig kóstolom a piacon lévő söröket, ár kategóriától függetlenül. Minden sörből két üveggel/dobozzal fogok megkóstolni, hogy a második kinyitásával is, megbizonyosodjak az első sör utáni íz világa, olyan csábítóan hat-e, mint a legelsőé.

Felhívom minden kedves olvasó figyelmét, hogy lesznek nagyon olcsó és nagyon drága sörök is.

De az a lényeg, hogy egy ranglistát szeretnék állítani magam, illetve azok számára, akik csak a tv reklámok hatására vesznek meg egy, egy sört. Mert „Igen” vannak olyanok, akik csak azért isznak meg egy Heineken-t mert jó a reklámja. Vagy csak azért vesznek Becks-et szórakozóhelyen, mert egy elcsípett Becks-re pillantással eszükbe jut „Mit csinálsz ma este?” szlogen… és még sorolhatnám e tényezőket, amik arra a következtetésre juttattak engem, hogy a Reklám ereje minden sör ízt visz.

U.i.: Az elkövetkező időben valószínű, hogy voltak sörök, amik nem ízlettek és nem fogyasztottam belőlük az első üveg után, illetve lesznek is ilyen sörök, mert nagy a kínálat. De ellenben, meg vagyok győződve arról is, hogy lesznek olyanok is, amiket még soha nem fogyasztottam de a jövőben ennél többször fogom kiélvezni az íz világukat.

De azon sörök érdekében, amik nem ízlettek a múltban az ismételten a kóstolás/vélemény formálás érdekében megtettem még egyszer. 

Természetesen ízlések és pofonok. Lehet hogy épp Önnek/neked, más sör fog ízleni, mint nekem. Ezért természetesen nem tudok felelősséget vállalni. Sem most, sem a jövőben.

A Söröket értékelni is fogom, egy 1-10-ig terjedő skálán. 

A félreértések elkerülése véget, nem az a szándékom, hogy lehúzzak egy, egy sört, vagy az égig magasztaljak.

A véleményem a lényeg, ami szókimondóvá válik, miután ki kell mondani a szót, vagy inkább fogalmazunk úgy, hogy az igazságot „Úgy szar ez a Sör ahogy van!”.

Ezt szeretném tovább adni, a jelen/útókornak.

Ne Reklámok/szóbeszéd alapján ítéljenek meg egy sört.

Inkább ízleljétek, ízlelő bimbójaitokkal!

Címkék: söridő