Közérdekű tájékoztatás

Közérdekű tájékoztatás!

Az utóbbi időben gombmódra elkezdenek szaporodni az olyan kommentek, hogy fejezem be a sör tesztet, vagy hogy tanulmányozzak ilyen és olyan blogokat és ezután írjak bármit is… na szóval ez a blog NEM szakmai blog, nem annak szántam és a JÖVÖBEN sem fogom annak szánni. 

Aki szakmai kérdéseket, illetve szakmai véleményt vár az olvasson szakmai blogokat.

Én NEM szakmai blogot írok, hanem a SAJÁT véleményemet, tapasztalataimat osztom meg mindazon olvasókkal, akiket érdeklik az Én véleményem.

IGEN tudok erről a blogról: http://komlo.blog.hu/ 


Igen olvastam is, olvasom is, és olvasni is fogom.  De ellenben senki ne várja el, hogy ugyanolyan blogot írjak. Mert más tollával ékeskedni nem szeretnék. Más blogjával nem szeretnék versenyezni, illetve nem is akarok.

Minek írjam le ugyanazt, csak egy picit másképpen? Én úgy gondolom, hogy ennek értelme nulla.

Valakinek valamilyen ellenvetése? Nyugodtan megírhatja véleményét/ötleteit.

U.i.: Itt ebben a bejegyzésben most illetve a jövőben is válaszolni fogok, a blogal kapcsolatos dolgokra… 

 

Ápdéjtelt utó írat: Azon blog olvasók figyelmébe, akik kíváncsiak, hogy milyen sörről kérnék ki a véleményemet, írjanak/kérjenek nyugodtan, mert biztosra mondom, hogy kipróbálásra kerül az a sörfajta is.

Köszönöm a szót, tisztelt közgyűlés :)))))) Mu ha ha ha 
most komolyan :)