Belle-Vue Kriek

50, Meg(g)y, meg(g)y de merre meg(g)y a meggy? Hát a sör fele, meggy vagyis a Belle-Vue Kriek:

Első pillantásra, azt gondoltam, hogy pezsgős üveget látnak szemeim, de nem. Csak egy picit elnéztem, hisz egy kis 0,33 ml.-es üvegben töltötték eme sört.
Íze? Izé… Ööööö… khm… olyan meggy ízű. De nem annyira erőteljesen, mint amilyen a Veltins lime is volt, hanem olyan semmit mondóan van meggy íze. Ha nem lenne rá írva, azt mondanám, hogy „pffffúúúúj mi ez a xar”... :S
De rá van írva és a beazonosításhoz, nem kell keresgessem az ízét. Szerintem egyáltalán nem beazonosítható az íze.
Az alkohol szintjével meg vagyok elégedve, hisz egy ilyen sörhöz mérten kevesebb szokott lenni. 
Az íze valamiért olyan furis, lehet a Belgasága miatt. De nincs semmi bajom a Belgákkal. Vagy a tudatalattim játszadozik? Hm.
Most hogy eszembe jutott a meggy teához hasonlít az íze. Régen a nagyim csinált ehhez hasonlító ízű teát. Lehet hogy nem is tea volt? Jessszus a pipék négyzetén. Ezért vagyok Én alkesz? Meggy sört itatott velem a nagyi???? Úúúú be frankóóóóóó :-))))
Hm van benne ivóvíz is. Ki gondolta volna?
Meg árpamaláta. Ez teljesen új számomra. Ííííjj.
Meg, meg búza is. Jéééé ez ám a társítás.
Van még komló, meg meggy is a nedűben. Ettől lesz ám a Belga igazi Belga. :)))
És most komolyra fordítva a szót, a habzása szolid. Nem csodálom, hisz nem arra folyik a Rába :) Mu ha ha :-)))))

 
A Sör ízvilága:    4      
Telítettség          5
Lágyság:             5

Címkék: belle vue, kriek