Golden Brau

46, Egy arany hordóra leltem, Golden Brau: 

Színe zöld, mint a Borsodié. Jí hi hi hi :)
Íze savanykásan kesernyés. Félreértés ne essék, nem romlott, vagyis remélem. De ha már olyat rámernek firkantani a doboz oldalára, hogy Buxellben 2003-ban, illetve 2006-ban Arany érmet nyert. Akkor ebben az értelemben ilyesmit nem engedhet meg magának a sörgyár. Ha meg jobban belegondolok, akkor hamar rájövök, hogy a romántól bármi kitelik, hisz ez adja meg a maga nemében a fini bukéját.
A habzása majdnem olyan mint a Silva söré, csak ez tovább birta egy parányi leheletnyivel.
Most figyelem az van ráírva, hogy „Award Quality” (szabad fordításban így szól „Díjazott minőség”).
Az alkohol tartalma egy díjazotthoz képest a béka segge alatt van a maga 4,8%-ával.
Bevallom őszintén, Én ennek a sörnek nem adtam volna arany érmet. Vannak ennél jobb román sörök is, ha már maga az előállító ország kínálatát nézzük. De hát sajnos nem Én vagyok a zsűri tagja. 
Ahogy észrevettem utó íze nem sok van, amire azt mondanám, hogy nem tetszik, mert nem sok van belőle. Keresem de nem találom. Lehet, hogy egy jó kis bagó előhozná. De most azt nem fogyasztok.
Jó kis szaftja van az tény. És hogy hol tudném elképzelni ezt a sört? Csakis horgászás, illetve kerti parti közben. Az íze miatt valahogy nem tudom elképzelni sima haveros buli keretében. Hisz hogy cseng a neve is? Azé a következő párbeszéd előtettek van ugyi?
-Hozzá mán még egy Golden Braut…
-Mit?
-Goden Brotot?
-Mit?
-Jó van vazze… egy sört?
-Melyikből?
-Ami kézre esik…
Pfffff hihetetlen.
Na szóval e miatt is mondanám azt is hogy laza kis horgászás, vagy kerti parti, vagy akár megkockáztatnám a házi bulit is, de szerény véleményem szerint kevesen hajlanak az utóbbi esetre.


A Sör ízvilága:    5      
Telítettség          4
Lágyság:             6

Címkék: golden, brau