Silva Dark

43, Még egy Guinness? Áááááh dehogy :) Egy erősen sötét Silva-t teremtettem le:

Amint kiöntöttem a pohárba nem egyéb jutott eszembe, mint a Miller, de ellenben a habzása meg sem közelíti a Guinnesst. És most finoman fogalmaztam mert, mondhattam volna LöwenWeisst is.
Színe annyira átlátszó, mint a hajnali napsütés. Nem baj a legtöbb fogyasztója amúgy sem látja mert dobozból szlopálja, max sötétséget lát benne. Mert ugyebár sötétség van a dobozba, ha belenézünk, hisz egy zárt sörös dobozról beszélünk :) Mu Ha Ha :-D
Íze jobb mint a színe, de a habzásánál is meglepőbb. Hisz így hirtelen rosszabbra számítottam. De pozitívan csalódnom kellett hisz jobban ízlik, mint amennyire a habja tetszett. Mert a habzása negatívba csapta át a szinusz görbéjét.
Ízre pontosabban milyen is? Nem érzek tömény szilva pálinka hatást, nem hánytató mint a habzása, finom majdnem selymeskés íze van.
Tetszetős az alkohol tartalma, kemény 7%-os barna sörről van szó, ami nagyon sok sört megszégyenít ebben a kategóriában. De nem az alkoholra kell menni, hanem az ízre. És az íz amit ez nyújt kemény középosztálynak mondanám. Ennek ellenére nem mondanám azt a szórakozóhelyen, hogy nem kérem. Hisz szívesen megrendelném, akár vendéglőben is egy jó szaftos husi mellé.
A csalódottságom ellenére ízlik. Így 10perc után úgy néz ki mintha tényleg Cola heverne a poharamba. Hihetetlen. De nem ez a lényeg, hanem az íze, amit számomra/számunkra nyújt.
 

A Sör ízvilága:    7      
Telítettség          2
Lágyság:             8

Címkék: dark, silva