Martens Pils

42, Egy Romániában forgalmazott Belga sör kerül elemzésre Martens Pils:

Az üvegje meglepően műanyag és zöld, üveg nélkül. Lehet hogy a nyomokban megtalálható egy kis üveg is :-)
Amint kitöltöttem a sörös poharamba, arra lettem figyelmes, hogy kevés hab lett. De ellenben lassan olvad le a poharam faláról, habár elég melegecske van ebben a pillanatban. Lehet, hogy tartós tej után felfedezték a tartós habot? Ez azért is meglepő számomra mert egy átlagos sörről van szó árkategóriában is 100-150Ft közé lehet pozícionálni. Az ilyen árkategóriájú sörök esetében nem bírják ennyi ideig a habzást.
Na lássuk az ízét. Ízre meglepően kesernyés íz tőr elő, de csak számomra, mert a barátnőm azt mondja, hogy „édes mint a méz”. Hol érez édes ízt? Ezt Én nem tudom. A Desperados sör édes volt ez erőteljesen kesernyés. Na mindegy. :)
Egy idő után meg lehet szokni, csak az a baj, hogy addigra annyira bejön ez az íz, hogy még akarok belőle. Csak az a harci állás, itt Magyarországon ilyet nem árulnak. Vagyis Én úgy fogalmaznék, hogy még nem láttam ilyen sört.
Még az tetszik, hogy a flakonon fel van tüntetve terhes nőknek nem ajánlják. Vagyis gondolom, arra gondolnak, mert egy terhes nő van egy karikában, ami pirossal át van húzva. Szóval nőknek nem ajánlják :-) Csakis a Férfiak örömére, mert így megmarad az erősebbik nem számára eme nedű. :-)))
Másképpen most figyelem, még van hab a tetején, jó nem sok, csak egy fél újnyi de az is hab :)
Amint írtam ízre kesernyés utóhatást érzékelek, ami egy alsóosztálybeli sörhöz képest kiemelkedő, habzással párosítva jó érzéssel tölt el. De ellenben Belga létére nem annyira tökéletes, mint amilyennek kellene lennie.      

 

A Sör ízvilága:    4      
Telítettség          5
Lágyság:             5

Címkék: martens, pils