Guinness

39, Egy fekete Guinness-t csaptam nyakon:

Amint kiöntöttem a pohárba egy jutott eszembe, természetesen a feketeségéről, hogy Coca-Cola. És hogy miért? Azért is mert olyan fekete mint az éjszaka.
Első ízlésre mintha habos kávét innék. Tudom, hogy nem az de majdnem olyan az íze, mint a kávéé.
Érdekes az üvegben van egy dugó féleség is. De hogy mi a fenéért? Áááh most olvasom, azt írja a palackon lévő használati utasításon, hogy ez a „lebegő” féleség biztosítja a csapolt sör habját. Micsoda technológia. El vagyok képedbe. Ezek szerint ez a sör tartalmazza a 21-ik század techológiáját. Komolyan mondom lenyűgöző.
Amínt írtam így a harmadik negyedik kortyra is azt mondanám, hogy kávé és sör elegye azaz Én inkább sörkávénak nevezném eme sör keveréket. Mert inkább közelítt az íze a kávéhoz, mint az árpa/búzamalátához. Habár ízlések és pofonok, lehet, hogy egy második személynek vagy akár egy harmadiknak másképpen ízlik, más összhatást nyújt.
De amúgy karakteres söröcskének mondanám. Az eddig megkóstoltak közül inkább mondanám azt, hogy a Foster’s-hez hasonlít de inkább úgy közelítem meg a kérdést hogy másban nem is de nyomokban megközelíti. Mert a Guinness nem annyira markáns, karakteres mint a kenguruk földjéről származó (Foster’s) söröcske.
De ezt leszámítva, a kávé meg sörfüggőknek biztos, hogy ízleni fog. :)))

 
A Sör ízvilága:    8      
Telítettség          2
Lágyság:             8

Címkék: guinness