LöwenWeisse

37, Nyakon csíptem még egy fehér oroszlánt LöwenWeisse:

Miután kitöltöttem arra lettem figyelmes, hogy nagyon csodálatos a habja. Amint ti is tudjátok, a habja nem roggyan csak úgy össze, mint például a Borsodié vagy a Dréheré, hanem úgy ott marad nem kicsit, hanem nagyon de nagyon sokáig és ez úgy tetszik nekem. Komolyan mondom, csak úgy ámulom és bámulom ezt a csodálatos és remek habot.

Miután rávettem magam, hogy belekortyoljak eme jól kinéző nedűbe, egy csodálatos sör ízzel találkoztam. És igen, van a piacon egy olyan sör amire azt mondom, hogy qurv@ jó sör. Mert ez, az. KURV@ JÓ!

Tisztán kivehető a búzának az íze, lágy, és könnyeden itatja magát. Kérem szépen ilyen egy tökéletes sör. az elmúlt időben nagyon sok sört megkóstoltam és ezen feltűnt, hogy miután kiöntöttem a pohárba nem látok át rajta. A többi komersz sörökön simán átlát bárki, ezen nem mert olyan szép és tömören sárga folyadék, hogy egy sörkedvelőnek egyből egy kisebb könnycsepp jelenik meg a szemében.

Tévedés ne essék, ez nem barna sör, hanem világos. És nem látni át rajta, olyan érzésem van, mintha valami rostos folyadékon néznék át. De nem. Hihetetlen. :-)))))
Csak ajánlani tudom mindenkinek. Mert ez a sör mindent visz. Szerintem.
Ezt a nyalánkságot csak az Edelweiss-hoz tudom hasonlítani. És még csak egyet tudok mondani, kezdő sörivók kezébe nem való!

A Sör ízvilága:    9,5 nagyon, de nagyon felfele kerekítve.
Telítettség          2
Lágyság:             8

Címkék: löwenweisse