Silva

33, Gyömölcs nevű sör Z nélkül mint a Silva Original Pils:

Amint a neve is sejteti egy eredeti íz világgal ellátott sörről van szó. Az üvegen szereplő címkén a következő dolog szerepel: a minőséget a gyártó garantálja és egy még kisebb betűkkel a következő szóra lettem figyelmes, hogy egy eredeti recept által készült ez a sör. Egy ilyen reklámmal ellátott sör csak jót sejtet.
Első kortyra selymes íz csapta meg az ízlelő bimbómat. Pár perccel később a nélkül, hogy ajkamhoz emeltem volna a sört még éreztem eme sör selymes ízét. Ez aztán a sör. Mondom Én, aki az elmúlt napokban csak ilyen olyan román söröket ízlelgettem/próbálgattam.
Az íze nem annyira kesernyés, csak enyhén. Így azok is megtudják inni akik nem annyira szeretik a kesernyés söröket. Ezt a sört inkább hasonlítanám a Beck’s ízéhez, mert szerintem inkább a Beck’s-hez hasonlít, minthogy valami máshoz.

Az alkohol tartalma sem elhanyagolható, mert a maga 5,1% alkoholtartalmával nem szabad alábecsülni az alkohol adta erejét. Mert ettől a sörtől hamar becsiccsentésre lel az ember fia/lánya. :))))

Így hát ajánlom mindenki figyelmébe, ha egyszer Erdélyben (Romániába) jár. Mert ez a sör megérdemli, ha nem is a többszöri de az egyszeri kóstolást biztos. Nem egyébért mondom azt hogy az egyszeri kóstolást, mert itt nagyon sok sör van és ha valaki mindegyiket végig akarja kóstolni így csak egyszeri vagy talán kétszeri kóstolásra van lehetőség.

 

A sör íz világa:         7,5 felfele kerekítve :)))
Telítettség:              3
Lágyság:                  7

Címkék: silva, pils, original