Valentins

12, A Plusz orrom elé tolta a Valentins nevezetű búza sört:) 

Hát nem valami bizalom gerjesztő az OeTTINGER után. Ha valaki nem tudná, előző alkalommal ezt a(z OeTTINGER) nevezetű búza sört kóstoltam meg. Ennek a sörnek az íze egy picit lágyabb, mintha ki lenne spórolva belőle a búza. Ezúttal nem hinném, hogy gazdaságos sörre akadtam volna, hisz az ára sem gazdaságos. Vagy nagyon palástolja a forgalmazó.
Sör különlegeségnek elfogadható, ízre karakteres, ha nincs összehasonlítási alap. De napi, hm ne mondjak napi szintet, inkább heti szintet emlegetnék, így is azt mondanám, hogy túl nagyon telíti a pocakot egy üveg is, nemhogy kettő, vagy akár több.
Nem tudom minek hatására, gondolom e sör hatására, az emésztésem is beindult, mert előtte nem kellet WC-re mennem… most meg… nah mindegy… és csak egy korsóval ittam. Mire lehet képes kettő? Bele sem merek gondolni. (és pirul, és pirul). 
Ürítés után sikeresen kézhez vettem a második Valentins-t is. Az íze ugyanaz, mint a másodiké. Nehézkes és telített. Nem is kívánom a vacsorát. Önmagában a két sör ph. értéke kitesz egy étkezést.
Lehet, hogy holnapra is ez lesz a menü? Talán :)
És hogy, miért? Egyszerű a válasz.
Mert könnyen fogyasztható :) kés, villa nélkül a legegyszerűbb :)
Nem de? :)))))

 
A Sör ízvilága:    8      
Telítettség          7
Lágyság:             3

 
U.i.: A barátnőm megkóstolta és csak annyit mondott „Rosszabb, mint a Dréher”. Ez magáért beszél. Nem ínyenc. Így nem értékeli a sörök adta íz világot. De ezért szeretem… mármint a sört :))))))))

Címkék: valentins