Gold Fassl

5, Gold Fassl-t veszem az ízlelő bimbóim alá a mai nap folyamán:

Ez olyan sör, amit muszáj leírnom kortyonként.
Első korty: savanykásan keserű érzést domborít, mintha romlott volna.
Második korty: marad ez az úttó íz.
Első üveg után hálát adtam, a fennvallónak, hogy sikerült legyűrnöm, és nem hánytam össze még magam.
De ami késik, nem múlik. Hisz hátra van még egy üveg.
Második üveg:
Első korty: savankás, romlott, kesernyás íz csapja meg az ízlelőbimbóm.
Második korty elött magamba folytom azt a tényt, hogy jobban tenném ha kiönteném.
Most már két fél harca rajzolódik ki előttem: A Söré és az Élőlényé aki könnyed mozdulattal legyűri a torkán.
Ötödik korty: lesem, hogy még mennyi van belőle, valahogy sehogy nem akar elfogyni, elhatározom, hogy nagyobb kortyokkal fogok támadni.
Hatodik korty: sikeresen megállapítottam kevesebb van hátra, mint amennyin túl kell, hogy lennem.
X-edik kortyintás után, Győzelem! Elfogyott. 

Sajnálom, hogy nem felejtettem a mélyhűtőben. Lehet azért mert érzek valami iránta éspedig valami ellenszenvet az egész sör aurájáért.

 

A Sör ízvilága:    1      
Telítettség          4
Lágyság:             6

Címkék: gold, fassl