Dreher Classic

1, A legelső sör, amit megkóstoltam nem egyéb, mint a jó öreg Dreher Classic:

Íze, mint az Unicumé. Belekortyolok és olyan kesernyés utóhatást, nyújt számomra, hogy a második korty után fel akarom adni az egész sör elfogyasztását. Nem ehhez vagyok szokva. Csak néha, amikor a buli kedvéért az illendőség megköveteli.  

Az első üveg után nem éreztem egyebet, mint telítettséget, amire azt tudtam mondani, hogy „ez ám a folyékony kenyér, és nem a tejben/vízben áztatott búzakenyér”. Egyszóval ez egy olyan jó öreges ízt nyújtó sör, amit negyvenen túliaknak ajánlanék, na meg természetesen azoknak, akik egy, max. két sörrel elintézik a havi nedű fogyasztását, Ha ajánlanám. De ez a blog nem erről szól. Hanem az Én véleményemről.

Mu ha ha ha :-)))))))

Értékelés:
A Sör íz világa:   3
Telítetsége:        10
Lágysága:           0

Címkék: dreher, classic