Ursus

45, Ma egy román barna medvét küldök le a torkomon, a neve nem más mint Ursus:

Amennyire megértem a romén írást de mindinkább a számokra hagyatkozva azt mondanám, hogy egy 125éves recept szerint készítik ezt a sör fajtát.
Miután kiöntöttem felfigyeltem rá, hogy maradandó a habzása. Lehet, hogy a román víz minősége adja ezt a habzást vagy az ásványvíz ami a föld bugyraiból előtör. Fene sem tudja. De majdnem mindegyik román sörre igaz ez az állítás. Sajnos.
Íze? Kesernyés. Nem kicsit. Nagyon. Lehet hogy a maci lehelete is ilyen? Ha a recept kitalálója megszagolta, akkor nem szóltam semmit. De akkor nagyvalószínűséggel, hogy kapott egy büdös jó szagú pofont gyors mintavételéért. Ennek hatására megszülték 125éve a Maci sört magyarra fordítva.
Legalább három, négy perce nem kortyoltam bele a söribe és még mindig érzem a keserű utóhatását. Ez nekem nem kóser, valahogy nem jön be. Van akinek igen, de nekem nem.
És hogy mennyi az alkohol tartalma? Kemény 5%. Egyszóval átlagos, mint ízben, mint alkohol tartalomban, mint kiszerelésben.

 
A Sör ízvilága:    3      
Telítettség          6
Lágyság:             4

Címkék: ursus