DEEP Lager Beer

Ilyen sört nem szoktam inni, csak ha a sors odafújja elém. Szóval, ennek a sörnek a sztorija, hogy ingyen odaadtam egy ismerősömnek egy régi konyhaszekrényt. Majd eltelik egy hét és megjelenik nálam, hogy tudja szeretem a sört, így hozott egy rekesszek. Óóóó mondom ba meg, ne viccelj már! Miközben a fejemben megjelent valami normálisabb sör, erre hozza fülig érő mosollyal ezt a varázslatos lónyálat. Kösz ba+ :D
Mit mondjak erre!??? Tedd a sarokba, majd elkopik.
Vagy két hónapja áll a sarokban, de nem mertem hozzá nyúlni, majd a kánikulában felvágtam a rekeszt, kivettem egy párat betoltam a hűtőbe és elkezdtem ízlelgetni. Na ezt nem kellett volna, mert rájöttem, hogy ez sima ízesített szódalé, amiben már bubi is alig van. Komló? Ááááh felejtsük aztot el. Talán megmutatták egyszer neki. Szóval, szomjoltónak jó ez. Habár, ha őszinte akarok lenne, akkor annak sem, mert kettő után elkezdett kaparni, meg kiszáradni a torkom, nem kicsit, hanem nagyon, mintha lenne benne valami. Ez a sör, a sörtársadalom elleni merénylet!
Kimerem jelenteni, hogy ivásra egyáltalán nem alkalmas. Nem tudom, hogy mennyibe kerül, de előre mondom, hogy bármennyi is, inkább két flakon ásványvíz, mint egy ebből a trágyaléből.
20150827_125600.jpg
Alkohol 3,0 %

Sör ízvilága: nem értékelhető
Szénsav: nem értékelhető

Lágyság: nem értékelhető

Ha meg értékelni kellene, akkor minden 1-es az 1-10-es skálán.